sobota, 23 kwietnia 2016

Pamiętaj, kim jesteś.

Król Lew

☼☼☼☼☼
 
 ☼☼☼☼☼


Otaczają mnie kretyni. ~Skaza


Jestem odważny, kiedy trzeba. Odwaga to nie jest narażanie się bez potrzeby. ~Mufasa

 
Przeszłość może boleć, ale daje nam wybór: albo będziemy od niej uciekać, albo wyciągniemy z niej lekcję. ~Rafiki


- Twój syn się zbudził.
- Przed wschodem słońca to twój syn.


- Tato, lubisz mnie?
- Pewnie.




Spójrz na te gwiazdy. To z nich patrzą na nas wszyscy władcy z przeszłości. Jeśli będziesz samotny... nie zapomnij, że ci królowie pospieszą ci z pomocą. I ja także. ~Mufasa


Wszyscy jesteśmy złączeni w wielkim Kręgu Życia. ~Mufasa


- Dziś się bałem...
- Dziś?
- Tak, bałem się, że Cię stracę.


 - Ej, coś ty, a to za co?
- Tonie ma znaczenia, to już przeszłość.
- Ale boli nadal...
- Tak, przeszłość często boli. 


Hakuna Matata! 

☼☼☼☼☼

Dzień dobry c: 
Dosyć długo się zastanawiałam, jakiej animacji poświęcić następny wpis. Dopiero wczoraj zdałam sobie sprawę z tego, że zapomniałabym o najbliższej mojemu sercu bajce, czyli o "Królu Lwie". Tak oto zrodził się post o Simbie i całej reszcie z Lwiej Ziemii. Przy okazji nadmienię, że nie jest to jedyny post z tej animacji. Przynajmniej jeszcze jeden na pewno się pojawi.
No dobrze, na razie mówię wam "do wtorku" i zapowiadam, że następny wpis będzie z Harry'ego Pottera. 
Byłabym chora, gdybym nie wstawiła tu jakiejś piosenki, a zatem łapcie "Jeden głos" i do miłego. c:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz