środa, 20 kwietnia 2016

Po raz pierwszy widzę blask

Zaplątani
☼☼☼☼☼
  ☼☼☼☼☼

  Dalej to już proste, znajdziesz nowe marzenie ~Julek


- A gdzie mój chlebaczek?
- A schowany, że możesz w ogóle nie szukać.
- Jest w tym wazonie, tak?
- .... 


Czy poślubiłem Roszpunkę? Otóż muszę zakomunikować wam z przyjemnością, że trochę to trwało i wymagało mnóstwo starań i zachodu, no ale w końcu... zgodziłem się.


- Postanowiłam ci jednak zaufać.
- Osobiście to odradzam.


Wyrosło sobie państwo. Rządziła nim świetnie wypadająca w sondażach para królewska.


- Doskonale pamiętam, już miałaś urodziny, Złotko.
- Wiesz... rocznice lubią się powtarzać.

Zamknęłam w szafie jakiegoś pana. Zamknęła w szafie jakiegoś FACETA! No i co, mamusiu, że niby nie poradziłabym sobie sama? ~Roszpunka


- Nie wiem, co cię tu przywiodło: los, przeznaczenie...
- Durny koń.


Roszpunko, popatrz w to lustro. Wiesz, co widzę? Widzę silną, niezależną, wprost prześliczną dziewczynę... O, patrz! Ty też tu jesteś! ~Gertruda


- "Pod dziarską kaczuszką", spodoba ci się!
- No, kaczuszki są słodziutkie!
- Kwa... 
 ☼☼☼☼☼


No dobry wieczór♥ Tak, jak obiecałam, wpis jest. Tak, jak uprzedzałam - Disney jest. Niespodziewanie jednak skupiłam się na jednej serii i chyba to najlepszy wybór. Pałam czystą miłością do Zaplątanych i po prostu nie mogłam nie zrobić posta związanego z tą serią. 
Na zakończenie wstawiam wam przepiękną piosenkę oraz zapowiadam, że następny post już w sobotę. Co tym razem? Pewnie Disney. Jaka seria? Tego jeszcze nie wiem. Ucieszyłabym się z komentarzy i propozycji c: No to.. w takim razie, do widzenia~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz