czwartek, 16 czerwca 2016

Dawno temu, w odległej galaktyce…

Gwiezdne Wojny


☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


Mmm… Planetę mistrz Obi-Wan zgubił. Co za wstyd, to ogromny wstyd… 


Maszyny robią maszyny. Co za perwersja. 


Twoja głęboka wiara w nowego ucznia źle umieszczona być może, jak twoja głęboka wiara w ciemną stronę. 




Sprzymierzeńcem moim jest Moc. I potężnym sprzymierzeńcem ona jest. 


Znaleźli się w niewłaściwym miejscu, o niewłaściwym czasie. Oczywiście zostali bohaterami. 



- Nie wierzę! 
- I dlatego ci się nie udaje.


 

 
Jeśli nie jesteś ze mną, stałeś się moim wrogiem. 


Przywiązanie prowadzi do zazdrości. Cieniem chciwości jest ono.


Nie martw się. Nadal lecimy drugą połową statku. 




- Wolno wam kogoś kochać? Myślałam, że nie.
-  Nie wolno się z nikim wiązać. Niczego posiadać. Ale wrażliwość, którą nazwałbym miłością bezwarunkową, jest sensem życia Jedi. Więc jesteśmy wręcz zachęcani do miłości. 




Niech Moc będzie z tobą.


Zaprawdę wspaniały umysł dziecka jest. 


Chwile mnie nie ma, i wszyscy popadają w manie wielkości. 




Wielkość nie ma znaczenia. Spójrz na mnie. Po wielkości mnie sądzisz? 


Przegrałem. Na wygnanie muszę udać się. 


Skoro tak potężny jesteś, czemu odchodzisz? 




Kto jest większym głupcem: głupiec, czy ten kto za nim idzie? 


Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania.





☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼

No dzień dobry~ 
Przepraszam was za ten ponad tygodniowy poślizg z kolejnym postem, ale musiałam mocno się wysilić i ogarnąć wszystkie sprawy związane ze szkołą. Pochwalę się wam! Udało mi sie zdać z matematyki! ♥ Jestem z siebie taka dumna, jak nigdy! W ramach wynagrodzenia wam tak długiego czekania to do końca przyszłego tygodnia wpisy będą ukazywać się nie co trzy, ale co dwa dni. Chyba nie jest tak tragicznie, prawda? Zatem zapraszam was tutaj już w sobotę, tym razem... Sherlock Holmes, a w poniedziałek wrócimy trochę do klimatów Japonii. Co byście powiedzieli na Bungou Stray Dogs? Seria świeża, jeszcze nie skończona, a mi już udało się wychwycić parę zabawnych dialogów i chwytających za serce cytatów. c:
Jeszcze tylko film, tak jak zawsze na koniec. Tym razem chyba najsłynniejszy soundtrack z Gwiezdnych Wojen. 
Do zobaczenia w sobotę~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz