sobota, 18 czerwca 2016

Zaniżasz IQ całej ulicy!

Sherlock Holmes


☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


Jeśli wyeliminujesz niemożliwe, reszta musi być prawdą. 

 
Kiedy sprzedajesz kłamstwo, opakowujesz je w prawdę.


 
Londyn jest jak wielki ściek, do którego spływają przestępcy, agenci i męty wszelkiej maści. Czasami ważniejsze jest nie kto, tylko kto o tym wie. 


Nie jestem psychopatą, tylko wysoko funkcyjnym socjopatą. 




Większość widzi w tym mieście tylko ulicę, sklepy i auta. Dla pana to pole walki, które pan już widział. (…) Nie prześladuje pana wojna, doktorze Watson. Panu jej brakuje. 


W świecie zamkniętych drzwi ten kto ma klucz jest królem. 


 
 
Sherlock Holmes zawsze pracuje sam, bo nikt nie dorówna jego geniuszowi. 


Lubię zagadki detektywistyczne i lubię detektywów. Inteligentny znaczy seksowny. 




Powiedziałeś mi kiedyś, że nie jesteś bohaterem. Czasami wątpiłem, czy w ogóle jesteś człowiekiem… Ale powiem ci, że byłeś najlepszym, najbardziej ludzkim człowiekiem, jakiego znałem. I nikt mnie nie przekona, że kłamałeś… To tyle. Byłem taki samotny, tyle ci zawdzięczam. Proszę tylko o jeszcze jedną rzecz, o jeden cud. Zrób to dla mnie. Nie bądź martwy. Zrób to dla mnie. Po prostu przestań. 




Każda bajka potrzebuje drania. Beze mnie byłbyś nikim. Jesteśmy tacy sami, tylko, że ty jesteś nudny. Wspierasz anioły. 


Spróbuj nie wszczynać wojny, nim dotrę do domu. Inaczej powstaną korki. 




Słyszałeś o Sherlocku Holmesie? Zaraz go poznasz. Oczywiście to twoje śledztwo, ale dam ci dobrą radę. Daj mu 5 minut i uważnie wysłuchaj tego, co ci powie. Tylko powstrzymaj się, nie walnij go.




☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼

No dzień dobry~ Obiecany post z Sherlocka raz! Nie wiem, jak wy, ale ja przeszukując moje własne zasoby wypisanych cytatów z serialu nie raz płakałam ze śmiechu. Postanowiłam więc podzielić to na dwie części. W tej nie pojawił się żaden dialog, za to w następnej będą same rozmówki bohaterów. Chyba taki układ wam pasuje, przynajmniej mam taką nadzieję. 
Jednocześnie mam drobne ogłoszenie duszpasterskie. W poniedziałek miał być wpis związany z anime "Bungou Stray Dogs" ale zostaje on przesunięty na środę. Nie oznacza to jednak, że w poniedziałek nie będzie żadnego wpisu! Oczywiście się on pojawi, tylko będzie on związany ze "Zwierzogrodem". Przyczyną przesunięcia BSD jest tylko i wyłącznie to, że nie mam jeszcze wypisanej wystarczającej ilości cytatów. Do środy wszystko nadrobię. 
Zostawiam wam najbardziej rozpoznawalny soundtrack z Sherlocka i zapraszam w poniedziałek. c:

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz