poniedziałek, 20 czerwca 2016

Marzenia są w nas.

Zwierzogród


☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


Szczwany lis, głupi królik.




Jedyna rzecz, której trzeba się bać, to właśnie strach.


 
Podobno w zabawkowym brakuje jednego pluszaka, więc kokarda na uszy i do pudełka.




Życie to nie bajka, w której Kopciuszek pół dnia haruje na mopie, a potem nagle zostaje królową balu.





- Czy mój króliczek jest zgorszony? Bo jeśli tak, to czas kliknąć escape~
- Sam się kliknij.
- Twardy pluszak.




Kto nic nie próbuje osiągnąć, ten się nie sparzy.


Lepsze marchewki, lepszy świat.




Moja droga, mam plastikową odznakę. Jak mógłbym narażać dobro lipnego śledztwa?


Zapączkowałam łasicę!




W tym mieście każdy może być tym kim chce, a ci tutaj chcą na golasa~




Moje drogie dziecko, świat niby idzie na przód, ale gdzieś w głębi jesteśmy zwierzętami.




Nigdy nie pokazuj, że można Cię zranić.



 
Zadam ci pytanie: czy ty się mnie boisz? Myślisz, że może mi odbić? Że mogę zdziczeć? Że mogę próbować cię pożreć?




Kiedy byłam dzieckiem, myślałam, że Zwierzogród to takie idealne miejsce. Gdzie wszyscy się dogadują i każdy może być kim tylko zechce. A tu proszę, w życiu nie wszystko jest takie proste, jak w reklamie proszku do prania. Życie potrafi dać w kość. Wszyscy mamy jakieś ograniczenia. Wszyscy popełniamy błędy. A to znaczy, że, i to dobra wiadomość, wszystkich nas coś łączy. A im bardziej będziemy się starać nawzajem zrozumieć, tym bardziej każdy z nas okaże się wyjątkowy. Ale to wymaga wysiłku, więc nie ważne jakim zwierzęciem jesteście: wielkim i silnym słoniem czy małym, szczwanym lisem. Proszę was, próbujcie. Warto. Próbujcie sprawić, żeby świat był lepszy. Ale wiadomo, świat jest trochę za duży, żeby go zmienić od razu, dlatego zacznijcie od siebie. Ja zrobię to samo. A potem... potem będzie już łatwiej.




☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼

Dzień dobry~ tam tararam, no i mamy post z obiecanego Zwierzogrodu. Tym, którzy go jeszcze nie widzieli mam nadzieję, że nie spoileruję za bardzo gifami i po przeczytaniu tego posta nabiorą chętki na obejrzenie tej, póki co, najlepszej animacji Disneya z 2016 r. c: 
Dla ciekawskich dodam, że będzie druga część cytatów z tego filmu, prawdopodobnie w piątek, ale może się również przesunąć na niedzielę, gdyż szykuję dla was druga część z "Jak wytresować smoka". Dlatego tym razem zostawiam wam piosenkę "Try everything" w polskiej wersji językowej, której tytuł brzmi "Nie bój się chcieć" w wykonaniu Pauliny Przybysz.  
Tak wiec zapraszam w środę na "Bungou Stray Dogs" i do zobaczenia~ 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz