środa, 29 czerwca 2016

Znalazłem w tobie przyjaciela.

Jak wytresować smoka


☼☼☼☼☼
 ☼☼☼☼☼


Wyspa Berk. Najlepiej strzeżony sekret po tej stronie, no... wszystkiego. Może i nie wygląda jakoś nadzwyczajnie, ale ta sterta mokrych skał kryje kilka niespodzianek. Życie tu jest wspaniałe, choć nie dla tych o trwożnym sercu. Widzicie, większość ludzi w wolnym czasie lubi strugać w drewnie, względnie wyszywać. A my upodobaliśmy sobie coś, co nazywamy wyścigami smoków.



Odkąd wikingowie dosiedli smoków, świat stał się nagle o wiele większy.



Wódz musi bronić swoich.



- Moja księżniczka dostaje wszystko, co chce. 
- Szpatka? A to nie ona pogrzebała Cię żywcem? 
- Oj, tylko na parę godzin.



Komuś, kto zabija bez powodu nie przemówisz do rozsądku.



Budzę się, słonko świeci, straszliwce straszliwe śpiewają na dachu, schodzę sobie na śniadanko, przekonany, że świat jest piękny i co słyszę? „Synu, musimy pogadać”



Na Berk obowiązywało prawo „zabij lub zgiń” ale ja wierzyłam w to, że pokój jest możliwy. Niestety nikt nie chciał mnie słuchać. Pewnej nocy smok wdarł się do naszego domu i podszedł do twojej kołyski. Rzuciłam ci się na ratunek... To co ujrzałam potwierdziło wszystko, w co wierzyłam. To nie była okrutna bestia, tylko inteligentne, łagodne stworzenie, którego dusza byłą odbiciem mojej. Ty i twój ojciec omal nie zginęliście tej nocy, bo ja nie mogłam zabić smoka.



Nie na co dzień się człowiek dowiaduje, że jego matka jest kimś w rodzaju szalonej, półdzikiej strażniczki smoków.



Dobre smoki opanowane przez złych ludzi robią złe rzeczy.



Tak piękna, jak w dniu, w którym Cię straciłem.



Masz serce wodza i duszę smoka. Tylko ty możesz połączyć nasze światy. Oto kim jesteś, synu.



Wyspa Berk. Trochę stratowana, sponiewierana i pokryta lodem, ale to dom. Nasz dom. Ci którzy nas zaatakowali są nieugięci i szaleni, ale nie tak nieugięci i szaleni, jak ci, którzy ich powstrzymali. Może nie jesteśmy zbyt liczni, ale podołamy wszystkiemu, z czym przyjdzie nam się zmierzyć. Jesteśmy głosem pokoju i krok po kroku zmieniamy ten świat. Widzicie, mamy coś, czego nikt nie ma. Tak, inni mają armie i armaty, ale my mamy nasze smoki.



☼☼☼☼☼
 ☼☼☼☼☼

Dzień dobry~ I jak wam się podoba? Tym razem "Jak wytresować smoka 2" i mam nadzieję, że nie zawiodłam was ani waszych oczekiwań. W sobotę znów Disney, tym razem "Strażnicy marzeń", czyli film, który kocham całym swoim sercem c: 
Dzis zostawiam "Into a Fantasy" Alexandra Rybaka, czyli piękną piosenkę pojawiającą się na napisach końcowych drugiej części filmu. 
Nie przeciągam już pożegnania, "bo to męczące". Do soboty więc♥

2 komentarze:

  1. W momencie gdy mamy kociaka to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się wpis o kociakach w http://www.rufus.pl/poradniki/samochodem-najwazniejsze-wskazowki/ i jestem zdania, iż z pewnością wielu z nas również tak myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, iż koty są bardzo ciekawymi pupilami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w domu. Również fajnie opisano je w https://centrumpr.pl/artykul/kot-tajski-jaki-jest-jak-o-niego-dbac-i-komu-bedzie-pasowal,144438.html i ja jestem zdania,że takie koty są naprawdę milutkie. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby wziąć jeszcze kolejnego kotka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń