sobota, 14 maja 2016

Dokąd tak pędzisz stojąc?

Kubuś Puchatek


☼☼☼☼☼

☼☼☼☼☼


Puchatek spojrzał na obydwie łapki. Wiedział, że jedna z nich jest prawa, i wiedział jeszcze, że kiedy już się ustaliło, która z nich jest prawa, to druga była lewą, ale nigdy nie wiedział, jak zacząć. 





Czuję się mniej więcej tak, jak ktoś, kto bujał w obłokach i nagle spadł. 




Zdaje się, że coś sobie przypomniałem. Coś sobie właśnie przypomniałem co zapomniałem zrobić wczoraj, czego w żaden sposób nie będę mógł zrobić jutro.




Naiwność jest to wyraz oznaczający dobrotliwą niewinność.




-Widziałem dziś słonia, Prosiaczku.
- I ja też widziałem słonia, tylko nie wiem czy to był słoń.




Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zmieniłem zamiar.




I gdy Królik zapytał: – Co wolisz, miód czy marmoladę do chleba? – Puchatek był tak wzruszony, że powiedział: – Jedno i drugie. – I zaraz potem, żeby nie wydać się żarłokiem, dodał: – Ale po co jeszcze chleb, Króliku? Nie rób sobie za wiele kłopotu.




Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to?


Jest dostatecznie smutno, jeżeli samemu jest się nieszczęśliwym, ale jest jeszcze smutniej, kiedy wszyscy inni twierdzą, że też są nieszczęśliwi.




To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu. Jeżeli słyszę bzykanie, to znaczy, że ktoś bzyka, a jedyny powód bzykania, jaki znam, to ten, że się jest pszczołą. 




To tylko chmurka deszczowa, krąży przy drzewie gdzie miodek jest
Nic złego się za tym nie chowa, chmurką niech nikt nie zajmuje się…
To jasne, że chmurki deszczowe, słodkiego miodu nie lubią jeść… 




W parę godzin później, gdy noc zbierała się do odejścia, Puchatek obudził się nagle z uczuciem dziwnego przygnębienia. To uczucie dziwnego przygnębienia miewał już nieraz i wiedział, co ono oznacza. Był głodny.




Puchatek czuł, że powinien powiedzieć Kłapouchemu coś pocieszającego, ale nie wiedział co. Więc zamiast tego postanowił uczynić coś pocieszającego. 





☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼

Dzień dobry~ niniejszym prezentuje wam post o Kubusiu Puchatku z drobną wstawką z "Mruczanki Kubusia Puchatka". Za jakąś godzinę ukaże się drugi obiecany wpis z anime Golden Time. c:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz