sobota, 28 maja 2016

Wstaję i upadam.

Kuroshitsuji



☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


Istnieją rzeczy, których nie można odzyskać choćby nie wiem co. Istnieje również rozpacz, przed którą nie uciekniesz.




Oh, te zmasakrowane zwłoki wyglądają wspaniale!




Chcę być matką twoich dzieci!




Mógłbym być taki sam jak on, gdyby nie to wydarzenie. Musiałem znieść upokorzenie, patrząc jak mój dom płonie. Na dodatek w bestialski sposób zabito mi rodziców. Byłem bezbronnym dzieckiem, lecz powróciłem, aby odpłacić się mym oprawcom, którzy mnie tak upokorzyli. Moi rodzice musieli wejść w drogę swoim katom. Jeśli Phantomhive'owie będą im znów zagrażać, a ja będę sprawował rządy, zapewne stanę się ich celem. Czekam na nich.




To chyba nieprzyjemne zostać podeptanym, ale deptać po kimś to naprawdę miłe uczucie.




Nie wiem, jak powinienem to odpokutować... Nie byłem w stanie przygotować kolacji tego wieczoru. 




Halo! I tak niedługo spotkasz ŚMIERĆ!




Żeby zobaczyć więcej, musisz wykupić abonament.




- Ciekawe, co się tam dzieje?
- Odbywa się tam uroczystość pewnej szlachetnej damy. Ostatnia, najwspanialsza uroczystość jej życia: jej pogrzeb.




Czemu ten imbecyl! Jak ogrodnik może być aż tak niezdarny? Choć powiedzenie brzmi "Można używać razem idioty i nożyczek", dawanie bezużytecznemu idiocie nożyczek to problem sam w sobie. On nawiązuje do czegoś , co działo się dwa lub trzy dni temu jako odbywające się  "chwilę temu". Sposób, w jaki jego mózg może łatwo odrzucić gafę tego stopnia... Przekroczyłem granicę złości... i  w sumie jestem pod wrażeniem. 




Zapach śmierci towarzyszy ci od narodzin.





☼☼☼☼☼
 
 
☼☼☼☼☼

No dzień dobry~ tak, jak obiecałam: druga część cytatów z anime Kuroshitsuji. Od razu uprzedzam, że kolejny ukaże się najwcześniej w piątek. Może tym razem zahaczyć o książki? Czekajcie na niespodziankę. c: Zostawiam opening trzeciej serii i uciekam. Do piątku~

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz