czwartek, 26 maja 2016

Motyl schwytany w pajęczą nić.

Kuroshitsuji



☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


Ostatnio miałem sen. Motyl schwytany w pajęczą nić... nie miał skrzydeł. Ten motyl... To ja.




Jestem tu z powodu mojej wierności wobec Ciebie.




Jesteś jedynym, którego pragnę! Jesteś jedyny, który został w moim świecie! Nie opuszczaj mnie! Nigdy... Ty... Ty jesteś moją wysokością!





Istnieję tylko dla Ciebie, więc jeśli mnie nie potrzebujesz, czynisz me życie nieistotnym.




Nie wiem o czym mówisz, ale mam dość sprawny język.




Będę chciwie Cię pożądał do samego końca.




Panie, zawsze będę u twego boku. Dzień i noc. Cukier i sól. Żywy i martwy. Nieczystość i czystość.




Nie wiesz, jak rozpaczliwie chciałem Cię spotkać... A teraz Cię zawiodłem!




Jeśli będziesz płonął z taką pasją, zostaniesz natychmiast pochłonięty przez ogień, mój Panie.




To twoja technika? Dzień w noc, ciemny błękit w złoto. Więc ja przemienię złoto w czerń!




Wszyscy... powinni zostać pochłonięci przez ciemność.




Z czasem cierpienie łagodnieje, ale ja nie chce czasu, by je wyleczyć. Jeśli chcemy uciec od bólu i zapomnieć o wszystkim, czekają na nas przeszkody, które nas zwolnią w dążeniu naprzód.




Kamerdyner zaczyna swój dzień wcześnie. Jako ostatni kończy pracę późno w nocy oraz jako pierwszy zaczyna pracę wcześnie rano. To obowiązek kamerdynera, który zarządza domem.




Dziękuję, że mnie ignorowałeś, kiedy potrzebowałem Ciebie najbardziej!




☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼

No dzień dobry~ Widzicie... troszkę przyspieszyłam. Nie mogłam się oprzeć! A z racji tego, że długi weekend mam nieco więcej czasu. Postanowiłam was więc zaopatrzyć we wpisy w ten weekend, gdyż prawdopodobnie w przyszłym tygodniu takowe się nie pojawią... mam dosyć sporo spraw do załatwienia. W każdym razie dzisiaj serwuję wam cytaty z Kuroshitsuji, skupiając się głównie na Kuroshitsuji II. Następnym razem (być może już jutro) pojawią się następne, tym razem z I części. No, w sumie to tyle c: zapraszam jutro w godzinach wieczornych, a na zakończenie zostawiam wam opening drugiego sezonu. Serdecznie pozdrawiam♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz