wtorek, 24 maja 2016

Dźwięk wiwatów mnie wzywa

Magi: the Labyrinth of Magic


☼☼☼☼☼
 
☼☼☼☼☼


Nie rozumiesz przeznaczenia. Jeśli mu zaprzeczasz, świat traci siłę, by podążać do przodu i zaczyna gnić.




Zmiany to naturalna kolej rzeczy, więc musisz to zaakceptować i iść przed siebie. Musimy żyć własnym życiem i sami podejmować decyzje.




Nienawiść zrodzi jeszcze większą nienawiść!
Walka wywołana chęcią zemsty może zrodzić tylko jeszcze więcej bólu.




Dlaczego ten mężczyzna ma cycki?




Też taki byłem. W Balbad myślałem, że muszę zrobić coś, żeby udowodnić swoją wielkość. Ale gdybym wcześniej skorzystał z mocy innych, mógłbym ocalić znacznie więcej osób Alibabo, przeznaczenie nie jest gotową drogą. To coś, co pcha ciebie i cały świat do przodu. Po spotkaniu ciebie przewyższyłem wiele losów. Mieliśmy ciężkie chwile, dzieliliśmy się również smutkami. Ale zawsze potrafiłeś powstać. Nigdy się nie zatrzymywałeś, i parłeś naprzód. Właśnie, jesteś bohaterem. Wiem o tym. Zauważyłeś? Ludzie, którym dodałeś odwagi swoją wiarą i przekonaniami, wszyscy powstali i patrzą przed siebie, by zmierzyć się ze swoją przyszłością. Twoja odwaga stała się mocą mogącą poruszyć świat. Mam na myśli twoje przeznaczenie. Jeśli popełniłeś błąd, po prostu poszukaj lepszej drogi. Jestem pewny, że taka istnieje. Ty na pewno dasz radę ją odnaleźć.






Jeśli nadal będziesz tak kłamał, nie będziesz w stanie nikomu zaufać, nawet sobie..




Nie chcę już więcej nienawidzić. Nie wiem, czy to potrafię. Ale jeśli jest coś, co tylko ja mogę zrobić, jeśli mogę walczyć, by poprowadzić swój los, to będzie najlepsza odpowiedź, jaką mogę dostać.


 
 

Jestem pewien, że nasze przygody będą trwały wiecznie i zaprowadzą nas w odległe miejsca.




Ci którzy są w moim sercu, wszyscy których kiedyś spotkałem, wypełniają mnie swoim życiem i ich sposobami myślenia. Chcesz mi powiedzieć że twoje serce jest puste? Nie zostało w tobie nic po ludziach, którzy powierzyli ci swoje uczucia?







☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼



No dzień dobry~ I tak oto powstała obiecana notka poświęcona Magi. Tak bardzo kocham to anime, nawet sobie nie zdajecie sprawy, jak bardzo♥ bardzo żałuję, że nie mogłam wykorzystać tu wszystkich gifów, jakie posiadam w (nie)skromnej kolekcji. D: no ale trudno. Na zakończenie zostawiam wam drugi opening pierwszej serii. Może przy ponownym oglądaniu drugiej serii Magi: The Kingdom of Magic wyłapię więcej cytatów, a wtedy na pewno pojawi się kolejny post związany z tym niezwykłym anime. Serdecznie namawiam was do oglądania, bo... po prostu warto! Tyle kontrastujących ze sobą emocji: śmiech przez łzy i łzy ze śmiechu. Jeśli więc tylko znajdziecie czas, a jeszcze nie mieliście okazji lub nigdy o tym anime nie słyszeliście, możecie być pewni, że wasz czas nie będzie zmarnowany. Magi wnosi do życia taką nutkę... smaku. Nutkę, która pozwala zauważyć więcej. 
Aiaiai, się rozgadałam ;-; Pamiętajcie, że kolejny post ukaże się w piątek (a może w czwartek~) i tym razem przyszła kolej na.... Kuroshitsuji!
A zatem żegnam się z wami, do piątku. <3


 

1 komentarz:

  1. titanium arts
    TATONIC ART CUSTOMING · TATONIC ROCKING T-TATONIC ROCKING titanium flat iron T-TATONIC ROCKING T-TATONIC. This unique and original design is crafted sol.edu.kg with the use gri-go.com of https://tricktactoe.com/ sustainable

    OdpowiedzUsuń