piątek, 13 maja 2016

Tak troszkę brak czasu...

Dzień dobry!

Przepraszam was wszystkich za brak postów od ostatniego czwartku. Koniec roku, uganiane się za nauczycielami, mnóstwo zadań, sprawdzianów, kartkówek i projektów. Podsumowując... brakuje mi czasu na życie. Jeszcze po szkole zostałam niańką, wierzycie w to? Tak, ja też nie. [*]
Wracając jednak do meritum sprawy. Z racji tego, że przez ostatni tydzień nie pojawił się ani jeden post, chciałabym to wam jakoś wynagrodzić. W ciągu całego weekendu, począwszy od dziś, pojawią się aż 4 WPISY!
To teraz czas na drobną rozpiskę:
piątek - post o Małej Syrence (tej disneyowskiej, jak i oryginalnej - Andersena)
sobota - 2 posty: jeden o Kubusiu Puchatku, zaś drugi o anime Golden Time
niedziela - post z Krainy Lodu 

Więc ja was zostawiam już samych ze sobą. Mam nadzieję, że jeszcze nie chcecie nabić mnie na pal. Wpis o Małej Syrence właśnie się robi i za jakieś pół godziny powinien się pojawić. c:
P.S. Już teraz możecie się szykować na przyszłotygodniową porcję cytatów z "Jak wytresować smoka", "Magi: the labirynth of magic", "No.6" oraz "Tonari no Kaibutsu-kun!"

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz