poniedziałek, 2 maja 2016

Miło mi Cię poznać.

  Durarara!!  

Izaya Orihara


 ☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼


To, że lubię ludzi nie oznacza, że lubię Cię za to, kim jesteś.


Krzywdzenie dziewczyn nie jest moim hobby. Dlatego moim hobby zostało deptanie ich telefonów. 



 
Myślisz o sobie, jak o kimś wyjątkowym? Przy okazji, to nieprawda. Wszyscy jesteśmy tacy sami. Na świecie nie ma ani jednej osoby, która może wieść szczere życie. Spójrz, nieważne, jakie mieli zmartwienia, stali się tylko krwawą plamą na betonie. Nieważne, kim byli, wszyscy stanęli przed stwórca jako równi. 




Wyobraź sobie, przechodziłem sobie ulicą, a tu ktoś śpi na ziemi. A że jego telefon dzwonił, odebrałem go. 


Nawet twoje ubranie i portfel są zrobione z cienia. Czy jak ktoś zaświeci na Ciebie latarką, to cień znika i zostajesz naga?




- Nazywam się Ryuugamine Mikado.
- Twoje imię kojarzy mi się z klimatyzacją. 


Rozumiem. Wygląda na to, że wszyscy są zajęci. Jestem podekscytowany! To ekscytujące! To ekscytujące! Mimo, że jestem informatorem, w tym mieście jest jeszcze tyle rzeczy, o których nie wiem! Pojawiają się i znikają! Właśnie dlatego nie mogę opuścić tego miasta pełnego ludzi! Kocham ich! Po prostu ich kocham! Kocham ich wszystkich! Właśnie dlatego ludzie powinni kochać mnie! 




To tak zabawne, że chce mi się rzygać.


W każdym razie, kiedy raz zaakceptujesz ich istnienie, nagle odkrywasz wiele z nich. Przeklęte ostrza, wróżki i takie tam. 




Inaczej mówiąc, nieważne czy żyje, czy nie, nie zmieni to twojego poczucia winy. Nie możesz od tego uciec. Przeszłość będzie Cię prześladować, gdziekolwiek byś nie poszedł. Już zawsze i zawsze, i zawsze, i zawsze... Wiesz czemu? Są samotne. Ludzka przeszłość i wspomnienia są niezwykle samotne.
W świecie, w którym nie ma dowodów na istnienie przyszłości, istnieje przeszłość. Przeszłość staje się prawdą dla ludzi, jeśli sami w nią wierzą, nawet jeśli jest pełna nieporozumień i kłamstw. A jeśli opierasz na niej swoje czyny lub życie, w pewien sposób przeszłość staje się Bogiem.




☼☼☼☼☼
☼☼☼☼☼
No dzień dobry c: 
Tak, tym razem padło na Durararę, po prostu nie mogłam postąpić inaczej. Jest to jedna z moich ulubionych serii anime, więc chyba rozumiecie mój wybór. Postanowiłam poświęcić ten post Izayi, a następnym razem będzie dotyczył Shizuo, więc spokojnie, spokojnie. To ja już kończę, w takim razie. W czwartek ukaże się kolejny post, tym razem dotyczący Shizuo, a potem już wrócimy na nowo do Disneya. Na zakończenie zostawiam wam tutaj jeszcze Uragiri no Yuuyake, 1 opening pierwszej serii Drr!! i do następnego c:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz